Varför...

Varför känner jag mig död inombords?
Jag må skratta och försöker vara trevlig och social..
Men inombords gråter jag.
Jag är så trött och bara ledsen..
Det känns som att jag skriker men ingen hör mig..
Snälla någon hjälp mig, jag vill inte må så här
Jag minns inte ens hur det känns att vara riktigt glad.. det var många år sen..
 
Det här måste sluta, jag orkar inte känna så här mkt längre till, det tar alla mina krafter att bara kämpa emot.
Jag är så trött...
 
 
The broken locks were a warning you got inside my head
I tried my best to be guarded, I'm an open book instead
And I still see your reflection inside of my eyes
That are looking for purpose, they're still looking for life

I'm falling apart, I'm barely breathing
With a broken heart that's still beating


Kommentarer
Carina

Har inga kunskaper eller verktyg för att få bort den känslan. Men jag finns här och jag hoppas att du snart ska nå bättre. Ger dig en stor varm KRAM så länge.

2013-04-09 @ 22:41:38
URL: http://justmintoo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nuffs

You're to stupid to play with me

RSS 2.0