Natt

Ångesten är skyhög och jag vet inte riktigt vad jag ska göra längre. Allt känns bara så hopplöst, inget verkar kunna få bort den. Vill bara försvinna, för jag orkar inte.
Kom på idag att jag inte tittar på tv längre, utav nån anledning ger det mig ångest. Jag vill inte behöva känna det. Brukade älska att titta på tv, men nu går det inte.
Jag vet inte ens vad jag skriver just nu, bara skriver för att skriva är inte ens nått vettigt.
Just nu är jag bara rädd för mig själv, vet inte vad jag kommer göra om det här fortsätter och det skrämmer mig. Nu längtar jag till tryggheten av att ligga inne, jag längtar till medicinen.. Får ju ingenting längre och jag står knappt ut, det jag har hjälper inte och just nu vill jag bara bedöva alltihop..

Jag vill glömma vem jag är...


Kommentarer
Agnieszka-2barnsmorsan

Kram på dig fining!

2013-05-28 @ 08:51:11
URL: http://agnieszka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nuffs

You're to stupid to play with me

RSS 2.0