Dessa jävla tankar!

Mitt huvud är fullt av så mkt tankar just nu som vägrar försvinna. Har försökt ignorera att mitt humör har gått neråt sen i lördags och tänka att det ordnar sig, men nu kan jag inte ignorera det längre för nu kan jag inte ens sova. Jag har konstanta tankar på att göra dumma saker, speciellt saker som skadar mig.
Idag funderade jag t.o.m. på att åka hem från jobbet och bara skita i allting, köpa nån form av alkohol och bara hälla i mig. Och ju längre dagen gick desto värre blev tankarna, slutade med att det kändes som att jag stod och skrek inombords och bara verkligen ville dö.
Jag vet inte vad som händer med mig när det blir så här. Jag förstår det inte ens.
Känner mig instängd, som att jag står inombords och skriker och vill komma ut men utsidan är helt cool lugn. Ja jag vet det där lät säkert jätte konstigt, men jag har inget annat sätt att förklara det på..
Vet inte vad jag ska göra. Varje gång det här händer så blir det bara svårare och svårare att motstå allting som jag vill göra. Jag vill inte behöva må så här.
Jag är så trött..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Nuffs

You're to stupid to play with me

RSS 2.0